måndag 30 januari 2012

Nu är jag 71 år

Hade tårtkalas med barn och barnbarn i går. Två barnbarn spelar handboll mycket aktivt och är på väg mot ungdoms-SM, så de kunde inte komma. Det är så härligt att träffas så här och uppdatera vad alla gör och håller på med. De 4 stora barnbarnen har sambos och särbos som det också är trevligt att träffa. 
Jag bakade två tårtor själv. En chokladkladd med fudgetopp och en morotstårta med frosting. Både tårtorna fick dekoration av rosa pelargonblommor och blad som jag plockade på balkongen.Det blev så fint! Glömde naturligtvis att ta en bild.
I dag har jag en förkylning och känner mig lite frusen! Har inte varit förkyld sedan tsunamin - kommer ihåg det därför. Satt framför teven och såg det traumatiska förloppet och snorade.
Här är mina barnbarn - det blev en stor bild! 



1 kommentar:

  1. Vad stora barnen har blivit !! Kram Faster
    Hoppas du fick en bra födelsedag trots din förkylning. Kramis

    SvaraRadera